Reklamace
Postup při řešení reklamace
Telefonicky (274 023 159, 736 260 166) nebo e-mailem nás neprodleně kontaktujte ohledně závady na zboží a upřesnění dalšího postupu reklamace. Nezasílejete nejdříve vadné zboží, pro řešení reklamace nás vždy nejprve kontaktujte e-mailem nebo telefonem. Ušetříte si tím čas i peníze za poštovné, které v tomto případě nelze vymáhat zpět - zaslání zboží vždy nutně nevyžadujeme!
Následně Vám náš pracovník sdělí další postup: např. zaslání fotografie vadného zboží, osobní návštěvu našeho technika nebo zaslání zboží či určité součásti zboží na opravu či výměnu. Pokud budete vyzvání k zaslání vadného zboží na naší adresu, vždy ho zasílejte pouze na tuto adresu:
Fedatex plus s.r.o.
Podnikatelská 565
Praha 9 - Běchovice
190 11
Na této adrese můžete reklamaci uplatnit i osobně a to vždy v pracovní dny od 9:00 do 17:00.
Po přijetí reklamace (zápis o reklamaci, e-mail o reklamaci, osobní reklamace, zaslání zboží na reklamaci) bude reklamace vyřešena co nejdříve, většinou do 3 dnů. Pouze ve výjimečných případech se lhůta přibližuje zákonným 30ti dnům na vyřízení a to pouze v případě složité opravy. Výměna vadného zboží je ve většině případů prováděna okamžitě. Pokud reklamované zboží již není dodáváno či vyráběno, bude vadný produkt vyměněn za zboží stejných nebo lepších vlastností (nikoliv nutně za zboží v původní hodnotě).
V případě dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat.